Thursday, February 14, 2008

Am luat leapsa

De la cineva prea dragut pentru a va mai obosi cu descrierea ei.

O declaratie sau declaratii de dragoste cu urmatoarele cuvinte:
păstaie, apă, cronic

Si acum textele mele:

Stii cum stau boabele intr-o pastaie?
Asa suntem noi doi, seara in pat, sub pilota cumparata de tine pentru noi, tu in bratele mele intr-o pozitie de fetus mic si care are nevoie de ocrotire, ca intr-o imensa pastaie. Intr-o comuniune cu teaca care ne protejeaza de frigul si racela noptii.

Cand ne simtim unul pe altul suntem ca o apa curgatoare care alearga compact, fluid, precum un singur corp, spre noi abisuri de placere, care curge, curge pana la epuizarea placuta si care aduce zambetele pe buze.

Sentimentul cronic de dependenta fata de tine ma face sa imi regret toate momentele in care esti prea departe si nu pot sa simt atingerea ta pe mana mea.

3 comments:

Cris said...

Citesc si recitesc de zeci de ori ce ai scris. Stiu ca e adevarat, ca ni se intampla noua, amandorura, si totusi e prea frumos sa fie adevarat.

Te iubesc.

P.S. Suntem doi siroposi, stiu, dar mi-e asa de bine...

Anonymous said...

Dragule, imi retrag cuvintele. Nu mai esti insensibil :P

Ciprian said...

Sunt un deosebit cu oamenii care merita :).
dar nu lasati inselati tancul ala simpatic exista pururea :P