Sunday, February 3, 2008

Al Jawalla - "Lost In Manele"-lansare de album

Am fost, am ascultat, nu mi-a placut sub nici o forma, nemti care incearca sa faca muzica buna din ritmuri cu influente orientale, cumva nu le-a iesit, parerea mea.
Am vazut persoane care au gustat muzica, poate nu am eu urechea formata sa ascult asa ceva sau imi repugna pur si simplu pentru ca am auzit la saxofon ceva ce suna a muzica turceasca, oricum parerea mea e: bleah.

Lansare de album in clubul "Fabrica", prima data cand am fost acolo, preturi ok dar clubul e cam gol de spirit, ma asteptam la ceva mai mult, nu stiu de ce imi imaginam la o hala mai mare, decorata mai cumva mai deosebit, parca e neterminat sau nici macar nu a inceput decorarea doar au dat cu var alb.
E clar nu mai calc acolo prea curand, decat daca sunt invitat la cu vreo ocazie mai speciala, prefer Club A sau Fire, sunt mai-nu-stiu-cum, mai aproape de mine.

Asa ca am facut ce ar face orice om in aceasta postura: am gustat tot felul de bauturi, cocktailuri, bere, absint- asa de vara- dar ce mi-a placut cel mai mult a fost Long Island Ice Tea, o combinatie placuta si nesfarsita de spirtoase inecate in Ice Tea, pana la urma a iesit o seara frumoasa.

Batrane lup de nopti pierdute si amintiri placute, te salut, mi-a facut placere sa te revad si sa ne simtim bine, nu ma injura prea tare, data viitoare alegi tu locul pentru povesti si bere sau diverse combinatii, viata e lunga mai avem timp. :)

No comments: