Monday, January 28, 2008

O precizare mica

Incepand de azi o sa imi fac program la blog pentru ca asa voi fi si eu obligat sa am un program, iubesc haosul uneori dar alteori e mai utila ordinea pentru structurare, si asta va insemna ca in fiecare zi voi scrie despre o mica particica din marele amalgam numit cultura, nu sunt recomadari sunt doar ceea ce am vazut, citit, auzit etc.

Programul va fi asa:

Luni - doua melodii noi pe care eu le-am descoperit recent

Marti - una sau doua carti pe care eu le-am citit, nu neaparat bune sau rele, doar le voi face un mic rezumat, sau voi scrie o impresie care mi-au lasat-o, nu pretind ca citesc cele mai bune carti sau cele mai la moda, oricum cartile bune nu au varsta si sunt universal valabile.

Miercuri - unul sau doua filme

Joi - un tablou nou pentru mine sau o fotografie care mi-a placut in mod deosebit

Vineri - o poezie sau orice altceva usor, placut, poate ceva comic nu stiu inca, exact dar va fi ceva usor de digerat ca doar e weekend

Nu am mai vazut asta pe nici un blog asa ca va fi o premiera in acest sens :), sper sa va placa oricum stiu sigur ca mie imi aduce mari satisfactii.

2 comments:

Anonymous said...

interesant.. ideile ti-au venit tie? :P
destul de original..

Ciprian said...

ai vreo indoiala?