Monday, March 24, 2008

Un weekend prost

Stiti cum incepe un weekend prost?
Cred ca fiecare are varianta lui, dar a mea a inceput cu un telefon sambata la 6.25 si cu o veste bomba de la sora mea: tocmai se trezise dintr-un accident de masina.
Prietena ei care conducea tocmai busise masina si ea era cea mai afectata.

Ce poti sa faci cand esti la 100 de km distanta?
Pleci imediat spre ea.
Am iesit din Bucuresti in 15 minute si am mers ca un dement pana acolo. A fost o ora in care am innebunit masina si pe toti cei care imi stateau in fata cu flashuri si claxoane, indiferent ca eram localitate sau nu, a fost cu siguranta prea lunga, prea apasatoare, prea nu stiu cum pentru ca nu puteam sa ma gandesc la nimic.
Sora-mea era bine vorbea, se misca, dar avea dureri la spate piept si cap, locurile unde se lovise.
Ceilalti ocupanti ai masinii erau bine fizic dar inca socati, ca si ea.
Masina distrusa in proportie de 80%, dar habitaclu era aproape neafectat, sora-mea a suferit cel mai mult pentru ca a adormit pe bancheta din spate si in momentul in care masina a intrat in sant s-a lovit intre bancheta si scaune.

Cum s-a produs accidentul: un caine fara stapan a iesit in fata masinii care avea in jur de 100-110 km pe ora si cea de la volan s-a speriat, a tras dreapta de volan si a intrat cu masina in sant frontal, si a mers izbindu-se de peretii santului inca vreo 10 m.

Nu va doresc sa ajungeti in situatia din masina sau sa primiti asa un telefon te zguduie din temelii.

Hai ca poate saptamana asta va fi mai buna pentru toti.

Pentru sora mea Maria

2 comments:

Schumitza said...

tu ai avut un weekend prost? eu azi am aflat ca exista posibilitatea sa nu pot face copii pe cale naturala. that's a hell of a weekend

ps:citisem inainte ce a patit sora ta, tot ce pot spune, been there done that, o sa isi revina dar o sa ii fie in the back of the head momentu. naspa.

Ciprian said...

o sa fie bine peste tot ca oameni suntem si copii facem :)
o sa fie bine