Thursday, March 20, 2008

O mica marlanie

Dimineata, coada la semaforul de la Apaca, 4 coloane de masini, stiti rutina, ascultam radio linistit, la un moment dat se aud niste manele, acopereau volumul radioului din masina.
Ajung in dreptul unui Opel Astra, cu geamurile date jos din fata si o doamna asculta manele bucuroasa din cauza razelor de soare sau pentru ca se apropie weekendul, motivele raman la alegerea ei.

Am ajuns in dreptul ei am lasat geamul jos, am cd-ul cu System of a Down, a inceput melodia Innervision si am dat la maxim.
Am vazut de ce am dat 200 de eu pe 8 boxe pe care pot sa le dau la maxim fara sa distorsioneze sunetul, geamul la masina manelara s-a ridicat si volumul a fost redus, am trecut si eu pe radio la un volum normal.

Da, da stiu dar nu m-am putut abtine.:D

2 comments:

Anonymous said...

Bravo! Bravo! Bravo!

Biroul meu te sustine!

Ciprian said...

Multumesc de sustinere!
Sunt incantat ca am produs putina bucurie