Tuesday, March 18, 2008

Carti vechi

Am gasit astazi intr-un anticariat deschis de curand in Piata Kogalniceanu, trilogia "Stapanul Inelelor" la un pret rezonabil si pentru ca ma mai luat o carte de Hesse "Jocul cu margele de sticla", recunosc nu stiu nimic despre ea dar mi-a placut stilul autorului dintr-o alta carte citita si am zis de ce nu?

Stiti ce imi place la anticariate?
Ca poti sa te targuiesti, sa aduci argumente de pret de ce nu merita atat si tot asa, imi place cand obtin o mica reducere nu neaparat pentru bani, oricum as fi platit pretul care mi l-a cerut, doar asa de farmec.

Si daca are cineva 150 de lei si nu are ce sa faca cu ei pentru vreo 6 luni il rog sa ma imprumute pe mine cu ei, nu de alta dar sunt doua carti exceptionale acolo si am negociat pentru ele, de la 200 de lei la 150 si ar merita mai ales ca sunt impecabile si doar o singura carte noua costa 150.
Doar daca vreti nu e obligatoriu si daca ma imprumutati va asigur ca vi le dau sa le savurati si voi.

No comments: