Friday, July 27, 2007

Afaceri cica!

Ieri ma aflam in metrou, ma jucam linistit pe celular si fiind fara casti la urechi, dupa bunul obicei pentru a putea ignora gospodinele care isi lauda sau deplang soarta, fara sa vreau aud o discutie intre 2 tineri abia trecuti de proba BAC-ului,am dedus din palavrageala lor, dar ceea ce mi-a atras atentia a fost urmatorul dialog:

1-frate la mine in casa sunt teancuri de bani si pe langa ce imi dau ai mei mai ciupesc si eu ca sa imi ajunga, dar acum m-am linistit ca vor ai mei sa-mi ia masina, si nu mai pot merge diseara.

2-si la mine ce nu sunt? dar eu nu ma ating de ei, taica-miu nu imi da bani de vreo 2 ani nici macar de haine, adica mai mult de 10 lei, dar sunt baiat destept si ma descurc.

(eu am zis sa vezi ca pustiul asta a descoperit vreun pont si ma face sa ma simt idiot ca nu m-am gandit la asta, pt ca arata destul de bine imbracat, haine, freza, lanturi de housar dar nu chestii de idm, deh lucrez in domeniu si imi sar in ochi amanuntele astea, dar vine rezolvarea dilemei de unde are el bani pentru ca sa se descurce)

2- ma mai duc la tata si ii zic bunica nu are bani, tata imi da bani, ii dau bunicii o parte, ca imi iau si eu ceva, dar ea cum nu are chiar asa mare nevoie are pensie alea alea, imi mai imi da si ea 50 lei si la o chestie din asta imi iese si mie 100 de lei, ma mai duc la mama ma cer pt ceva de la scoala chestii din astea ma intelegi, si mama imi da, ca ma crede, ma descurc ce pana mea.
1- (ciupitorul invidios ca nu are o bunica careia sa ii faca bine si el e obligat sa ciupeasca) da frate, asa e, te descurci.

Deci cea mai tare afacere si descurcarela, e tata dar el nu trebuie sa stie.
Totul e sa ai o bunica care trebuie ajutata.
Nastase a avut o matusa care i-a lasat atatea mosteniri si era doar matusa, va dati seama ce poate lasa o bunica, ca doar a ajutat-o, nu?
Eu cred ca baiatul ala se gandeste la viitor fara sa stie.
Dar pana una alta se descurca, nu?

2 comments:

Suntcalm? said...

Cine n-are batrani...sa-si cumpere! :D

only human said...
This comment has been removed by the author.