Tuesday, June 24, 2008

De week-end

Era sambata si afara era un soare naucitor, in casa cald si cam neplacut de stat, ce poti sa faci in asemenea conditii?
Fugi din oras, dar unde?
Am decis cu prietena sa plecam la mare in Vama Veche, doar noi doi, sa stam pe malul marii si pur si simplu sa admiram valurile.

Am ajuns, ne-am balacit un pic, ne-am intalnit cu prietneii care erau pe acolo, am mancat pe la Il comandante, parca nu mai e atat de bun si nici atat de ieftin ca anul trecut.

Seara concert Kumm, anuntat la ora 21 si care a inceput la ora 23, ca asa e frumos sa se adune lumea sa consume si sa fie deja fierbinte cand incepe cantarea, si au cantat ceva, nu mai stiu ce, oricum plictisitor pentru mine.

A doua zi am plecat pe la 16.30 in ideea sa ajungem la o ora rezonabila in Bucuresti.
Si la recomandarea lu' Mits am luat-o pe drumul spre Calarasi ca e frumos si ajungem cu o jumatate de ora mai tarziu.
Am zis ok sa mia incercam si altceva si am plecat.
Drumul de o frumusete rara, dealuri, curbe in ac de par, lanuri nesfarsite de grau, mers kiloemtrii intregi printre vii, gropi putine, sate uitate de lume si inscriptii bilingve, sate de tatari autentici.
Podisul dobrogei in toata splendoarea lui.Am trecut cu bacul frumos linistit peste Dunare.

Dar....
Am ajuns in 7 ore in Bucuresti dupa ce era sa iesim de doua ori din tara, si multe opriri, dupa 20 de km de la plecare am constatat ca nimeni nu stia drumul pe care urma sa mergem, dar am mers in continuare pentru ca intoarcerea din drum inseamna ghinion.

Daca vreti o aventura mergeti pe drumul spre Calarasi din Vama Veche spre Bucuresti.
Plecati ziua pe la 10 ca sa aveti timp sa ajungeti in Vma Veche sau in Bucuresti depinde de directia de mers.

2 comments:

oitza said...
This comment has been removed by a blog administrator.
me said...

data viitoare sa ne "ratacim" in cunostintza de cauza...nu de alta dar nu e bine sa sughitzati la volan :P