Wednesday, April 21, 2010

Travka in Silver Church

Am fost la concert joi, 15 aprilie, si am fost placut surprins de cat de bine se aude Travka live.

Au baietii spirit si melodiile se aud excelent in concert, aproape ca zici ca le asculti pe cd acasa.
Solistul are toata stima mea pentru voce, care simti cum reverbereaza prin toata sala cand isi pune corzile vocale in valoare.

Eu unul stiam doar vreo 3 melodii ale formatiei, dar se pare ca nu am pierdut nimic, ce melodii am ascultat acolo, noi pentru mine, au versurile simple, prea simple pentru o formatie rock care e cotata destul de sus in rockul nou autohton. Orchestratia suna bine si aduce un mare bonus, dar nu e de ajuns.

Sa speram ca vor fi mai buni pe materialele urmatoare, pentru ca daca raman la stadiul asta e nasol.

Locatia Silver Church e cea mai buna locatie de concerte, gen club, in care am fost eu pana acum. Au aparatura care tine pasul cu formatia, aranjat un pic cochet - ca sa zic asa - (vroiam sa zic kitsch cu candelabrele alea, dar ar fi prea dur), acustica este excelenta pentru concerte. O sa ma mai duc pe acolo.

Un minus barul.

Au doar bere la 0,33 si, oricat de practice ar fi berile alea mici, mie nu imi place sa beau bere din sticlutele alea.
Orice shot vine in pahare mici, mai mici decat in alte parti, de parca totul e diminuat la bar acolo. Un bar liliputan pentru guliveri.

Atmosfera a fost aceeasi ca la orice concert al formatiilor noi de pe la noi: trendinezi care au venit sa socializeze, oameni care au venit pentru muzica, metro-hipo-mega sexuali impresionati de ei cand au vazut in oglinda ce bine arata, fete trendineze... Dar, per total, nu simteai ca poate sa vina unu din spate sa iti dea una ca l-ai calcat pe picior acum 5 minute cum patesti prin alte locatii.

No comments: