Tuesday, March 30, 2010

Incepem sa visam cu ochii deschisi

Sfarsitul lunii martie reprezinta pentru mine sfarsitul frigului, chiar daca el mai apare intermitent, per total cam asta e senzatia pe care o am in cap.
Inceputul lunii aprilie inseamna plecari spre tinuturi frumoase, spre locuri unde lumea inca nu se inghesuie ca la urs si le fac de negustat.
Inseamna ca am cel putin doua luni sa ma plimb pe la mare, pe la munte fara sa imi fie frica ca o sa fie prea aglomerat pe drum.
Cand eram un pic mai mic imi placea aglomeratia si am ramas foarte mirat cand o prietena mi-a zis "O sa vezi ca in timp cel mai frumos o sa ti se para in extrasezon.", acum am ajuns la vorbele ei si e chiar bine.
E mai linistitor, percepi altfel un concediu, te linistesti, nu imi plac vacantele tip maraton in care se bifeaza locuri si actiuni pe o lista facuta temeinic in 3 saptamani pentru un sejur de 5 zile.

Am ascultat melodia de mai jos si mi-a dat o stare de dor, mi-e dor de nisip si mare.

The Script-The End Where I Begin



Melodia e ascultata pe la Cabral

No comments: