Saturday, March 13, 2010

Filme din ultima perioada, cam bleah

Valentines Day

Misto de vazut asa cand vrei o emotie de-o seara.
Duminica, cand e liniste si pace inaintea noii saptamani, e momentul perfect.

Fantastic Mr. Fox

Dragut, dar nu atat de senzational ca in cronici. Daca va place genul presupun ca e bun, eu personal nu prea il gust.

Sherlock Holmes


Bine jucat, bine filmat, un Sherlock genial, dar cumva prea modern pentru ceea ce se vroia a fi originalul. Guy Rtichie e prezent in tot filmul cu amprenta sa specifica. Daca iti place regizorul nu ai cum sa nu te gandesti la el cand vezi scena de bataie din ring.
Nu intra in categoria filmelor geniale, dar merita vazut, ca si asa nu ai ce sa vezi altceva mai nou pe la cinema.

Nine


Vedete multe, "gagici" superbe, doamne respectabile care canta, danseaza lasciv sau nu, totul intr-un show muzical. Iti induce senzatia ca te afli intr-o emisiune de varietati.
In multe secvente m-am simtit intr-o lume marca Woody Allen, cu toate ca nu l-am vazut pe lista de producatori sau scenaristi.

The Men Who Stare at Goats


Cred ca am asteptat prea multe lucruri bune de la acest film de am fost asa de dezamagit de el. Distributia e de vis, filmul e de dat uitarii. Ar fi putut face mai multe cu un asemnea subiect, dar cineva a fost incompetent si nu sunt in masura sa zic cine.

From Paris with Love
Chiar asta mai lipsea un John Travolta, ras in cap, care impusca in 70 de minute 45-50 de oameni ?
Daca nu era Travolta cred ca nu era altceva decat un film de mana a doua.
Jonathan Rhys Meyers cand a zambit s-a dus naibii orice placere de al vedea a doua oara. Daca nu stiti, asta e actorul din Dinastia Tudorilor.

Mad Men
Super serial, facut bine, jucat excelent si are o aura de lucru bine facut, am vazut doar prima serie. De vazut oricand.

Asta e singura chestie misto care mi-a placut in ultima vreme.

No comments: