Monday, April 7, 2008

Sclipiri din weekend

Vineri seara

Bowling in Mall Vitan cu colegii de la birou, piste dubioase, bile prea uzate, un loc 3 chinuit dar atmosfera a fost surazatoare cum ar trebui sa fie tot timpul.
A fost o eliberare pentru o saptamana plina.
Strike-uri pierdute, bile scapate pe spate amenintand oamenii nu popicele, fetele cu unghii rupte, chestiuni obisnuite la un meci colegial.
Urmatoarele sesiuni se anunta mai tensionate pentru ca vor fi pe echipe si pe scoruri, premiile se vor anunta la sfarsit.

Sambata a inceput practic la ora 5 cand am fost la cumparaturi prin cora, lumea cu carucioare imense pline cu toate prostiile imaginabile sau nu, noi cu doua cosuri mici dar in care am luat mancare pentru 10-12 persoane cate se anuntau la mica petrecere fara motiv incropita acasa cu ajutorul colegului de apartament, de data asta el s-a ocupat de invitatii, am rezolvat problema in 30 de minute cu tot cu statul la coada.
Si am ajuns acasa unde bucatarul nostru preferat a facut pentru aperitiv cotlete la cuptor cu cartofi, inecate in vin si cu diferite ierburi care au dat mirosuri superbe in bucataria mica dar plina.
Felul principal, ca sa zic asa, a fost lasagna, o minunatie de la aspect pana la ultima farama, toata lumea a mancat indiferent de religie sau sex.
Blindule respect, a fost ceva de vis, ca de obicei dar acum a fost mai bine pentru ca e ultima amintire :D.
Toate astea erau stropite cu whisky si bere cat putea fiecare sa cuprinda sau sa duca, nu cred ca s-a facut cineva praf cu toate ca s-a baut de pe la 6 pana la 1 in noapte, toti bine dispusi cu chef.

Si s-a decis intr-un moment de glorie, sa mergem la ziua Loganului care se tinea undeva la Lilieci, pe langa Cucuietii din Deal, atunci noaptea asa ni s-a parut, sunt doar vreo 20-25 de km pana acolo din Bucuresti.
Nu eram invitati decat 2 dintre noi, restul am mers sa ii sustinem moral si sa nu se piarda printre oamenii de pe acolo si sa il felicitam pe sarbatorit, Grasule traiti-ar falcile capate cu sau fara intentia lui.
Eram 8 insi intr-o masina, ultimii 3 erau in portbagaj, nu va temeti era un jeep, se statea bine si privelistea era ca cea din tren cand stai cu spatele la sensul de mers, nimic nasol sau de comentat.
Acolo petrecere cu alcool, gratar si chestii de buna voie (twister si alte jocuri nu le stiu numele), gagici adormite, domni adormiti de efortul de culca gagicile, presupun, nu stiu nimic exact dar asa i-am gasit si am presupus fara rautate.
Unii s-au bucurat ca am venit altii mai putin dar asta e nu toti pot sa te placa pe lumea asta.
Oricum era frumos, imi placea linistea satului.

La 5 eram acasa, rupt de oboseala nu de bautura.

Duminica am dormit si restul zilei am stat blocat in WOW, m-a pus naiba si mi-am facut cont caracter tot ce trebuie, multumesc Raducu, nu e bine.
Mai mult de o ora pe zi e pierdere de timp, cred.

Hai sa avem o saptamana frumoasa ca de maine cica o sa fie cald si bine si poate in weekend-ul viitor mergem la maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrreeeeeeeeeeee in sfarsit sa stam o ora, doua, trei pe plaja sa simtim aerul sarat in plamani si nisipul in pantofi.

p.s. fotografiile maine ( care fotografii? cu lasagna bineinteles).

6 comments:

Anonymous said...

Imi pare rau sa te dejamagesc dar se pare k nu o sa fie atat de nice..
http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=forecastfox&traveler=0&locCode=EUR|RO|RO010|BUCURESTI&metric=1

opink said...

Desi am promis ca nu intru pe bloguri, am facut o exceptie de data asta !
Intr-adevar mancarea a fost extraordinara si wow-ul la fel :)
sper sa ai versiunea completa azi sau maine :)
peace !

Ciprian said...

@ciufutica: repede tu sa imi distrugi visele :P

@radu: o sa trimit la cenzor pentru aprobare in primul rand :D

Druida said...

Ba Yahoo-ul zice 27C simbata in Buc, cu nori.

Toata lumea a fost foaaarteee cuminte la ziua Loganului, daaaa??? Sa fie clar!

Ciprian said...

S-a inteles altceva?
Loganul e un falcos simpatic si nu merita altceva decat atentie, copilu mareeeeee

Laura said...

nice weekend you had.. :)