Tuesday, April 1, 2008

O plimbare pe Calea Victoriei

Recomand oricui sa faca o plimbare pe strada goala unde sunt doar cativa trecatori razleti, cativa politisti vizibili si o liniste de milioane.
E ceva de-a dreptul anormal sa te auzi gandind pe Calea Victoriei.

Parca esti intr-un film in care se instaleaza linistea dinaintea evenimentelor principale.
Asteptam sa rasara de dupa un colt, de dupa o bariera, o multime furioasa care sa strige "Vrem pamant" sau orice altceva si sa inceapa sa arunce cu cocktail-uri molotov, sa sparga linistea, dar nu s-a intamplat nimic, doar un politist mi-a zis la traversarea strazii, cand ma uitam sa vad daca ma voie sa traversez, "Va rog, poftiti".
E ceva magic pentru cateva momente, minute sau ore depinde cat de lunga e plimbarea.

Deci sa privim summit-ul asta cu mai multa indulgenta ca sunt si parti bune, eu nu mai comentez nimic negativ numai pentru imaginea de la scurta mea plimbare in liniste.

Un summit placut in continuare.


p.s. azi dimineata am facut pana la birou 15 minute, ceva incredibil intr-o zi obisnuita de marti.

Mi-a venit in cap melodia It's Oh So Quiet cantata de Björk





No comments: